czwartek, 27 listopada 2014

27. I fucked up

PRZEPRASZAM

wiem, czekacie, wiem, czas leci

Krótko i na temat: nie wyrabiam się, wracam codziennie o 17 do domu, aktualnie moje życie to ciągły spontan i survival, sama nie nadążam za tym co się u mnie dzieje. 

PROSZĘ TYLKO O CIERPLIWOŚĆ
ogarnę tyłek i napiszę rozdział, tylko jeszcze trochę wytrzymajcie. Postaram sie uwinąć jakoś, ale nie podaje terminu bo jeszcze doszedł mi wolontariat i nie mam pojecia jak to wszystko się ułoży. 


W każdym razie
ŻYJĘ, PAMIĘTAM, NAPISZĘ 

Jeszcze raz przepraszam, odezwę się w najbliższym czasie

BUZIAKI <3 
@awhniallable
j

8 komentarzy:

  1. Będziemy czekać ;D Sama tak wracam więc wiem jak to jest ;) Czasami ledwo znajduję czas na sen ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przed chwilą o tobie pomyślałam.
    oczywiście rozumiem cię doskonale kochanie.
    jestem cierpliwa i poczekam bo serio warto.
    wiedz, że cię bardzo mocno kocham i zawsze tak będzie.
    <3 <3 <3 <3
    twoja wierna fanka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się ty jeszcze nam piszesz ze przepraszasz iwgl i szybko dodajesz nexty tylko czasami sie troche spoznasz ale to nic bo u ciebie to moze 2 tyg a znam takie blogi ze dziewczyna nie pisala rozdzialu 6 mies i napisze i na poczatku tylko takie sory ale zapomnialam ... Kocham sinister i dziekuje ze dla nas piszesz :* kocham i weny :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez żadnej dyskusji oczywiście i ja podłączam się pod poprzedniczki. Spokojnie. Ja rozumiem. Nie zapomnę, Nie zostawię. Poczekam. Zawsze ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok :) Rozumiem
    trzymaj sie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostrzana miłość jest silniejsza soł poczekam ;**
    Lov ya darling <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać <3 :* <3

    OdpowiedzUsuń