wtorek, 26 maja 2015

40. Not okay.




Yup.
Hej misiaczki ♥
Nope, nie rozdział ALE DOCZYTAJ, TYLKO O TO CIĘ PROSZĘ OK ? c;

Pamiętam, wiem ile czasu minęło.
I you know what?
O niczym innym nie marzę niż rozsiąść się z soczkiem i czymś słodkim przed laptopem i pisać o Styles`ie i Julie.
Ale technikum gniecie :))))
SOŁ
Rozdział pojawi się dopiero w czerwu gdyż jak na razie mam od cholery popraw, spraw bieżących, wolontariatu i BANG piszę, ale supi mega długą pracę konkursową z historii  (y)
(pomińmy że termin mam do poniedziałku, a jedyne co zrobiłam to utworzyłam sobie folder na pulpicie xd )

Postaram się jakoś znaleźć czas, ale terminu nawet nie strzelam bo nie wiem co mi może wyskoczyc, na razie żyje z dnia na dzień, nie myślę dalej niż trzy dni wprzód :D

SOŁ
przepraszam misie, nie zapominajcie o mnie :c
z góry dziękuję za zrozumienie i cierpliwość :)


Miłego tygodnia pyszczki ♥

9 komentarzy:

  1. Szkoda... Ale grunt, że nie zawieszasz i nie usuwasz, tylko wyjaśniasz, bo niektórych na to nie stać xD
    Ale życzę powodzenia i gratulacje! Folder to już jakiś krok na przód xD
    No to dalej czekam na rozdział. Co z tego, że już się ucieszyłam? Dosłownie powiedziałam do sb NO NARESZCIE! A tu BUM! nie rozdział... ahh... ale będę czekać. Na rozdział na tak wspaniałym ff mogę czekać wieczność. Chociaż mam nadzieję, że jednak będzie ciut szybciej xD
    Doooooobra, nie przedłużam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. dont łory laska ! jak ty potrafisz tyle czekać to ja też mogę. chociaż powiem szczerze że już miałam kisiel w majtkach ze dodałas rozdzial. XD
    znowu nie bede mogla usnąć ale ok.
    status : w oczekiwaniu na podnietę |/ <--- jezu to miał byś ptaszek odhaczający ale nie ważne hahaha :D
    powodzenia w tej szkole miś i wierze w ciebie że dasz rade to wszytko ogarnąć <333
    Lov ya ! NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, rozumiem ;) powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie piszesz <333 przeczytałam całe opowiadanie w 3 dni :D Czekam na next :3 ale życzę Ci powodzenia :* Będzie dobrze kochana <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej ja sama dzis przeczytalam 2 kolejne rozdzialy! Poprawy wszędzie poprawy... Więc popraw wszystko, i dopiero pisz nam swego blogasa <3 Czekam z niecierpliwością jak zawsze na kolejne notki:* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie piszesz <3 nie przestawaj bo się chyba powieszę...(oczywiście żart 😁)
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na nexta 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam niedawno Twój blog i muszę przyznać, że masz wspaniały styl pisania x Czekam na nexta :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń