poniedziałek, 7 lipca 2014

Versatile Blogger Award

   

          Bardzo dziękuję Niewidocznej Z za nominację do VBA z bloga 

♥ ♥ ♥


Co należy zrobić będąc nominowanym do VBA?
-podziękować nominującemu bloggerowi
-pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu
-ujawnić 7 faktów o sobie
-nominować 7 (lub więcej) blogów
-poinformować o tym fakcie autorów 

Fakty o mnie :)
1. Czasami jaram się i cieszę jak głupia z drobnych szczegółów, małych rzeczy, drobiazgów, a mam tyle radości :D 
2. Jestem łatwowierna, szybko przywiązuję się ludzi.
3. Nie lubię dużych zmian i poważnych decyzji.
4. Nie cierpię swojego ciała, ogólnie siebie, staram się ćwiczyć i jeść racjonalnie ale nadal nie lubię tego, co widzę w lustrze, nie czuję się dobrze z moim ciałem.
5. Lubię słuchać ludzi. Myślę, że jestem dobrym słuchaczem :)
6. Używam aż za dużo sarkazmu i ironii, potrafię się śmiać jak głupia bez powodu i z niczego.
7. Bardzo łatwo mnie wkurzyć, naprawdę :D


Blogi, które nominuję:






Jeszcze raz dziękuję za nominację :*
Aśś.

2 komentarze:

  1. [Przepraszam za spam, ale nie znalazłam odpowiedniej zakładki]

    Gubisz się w świecie blogów? Poszukujesz, nowej lektury? A może samemu chcesz zareklamować swoje opowiadanie?
    Jeśli tak, to spis opowiadań Niewidocznej Z jest stworzony dla Ciebie!

    Wejdź i dowiedz się więcej:

    http://spis-opowiadan-niewidoczna-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurwa to chore ale oprócz 5 to wszystko tak samo o.o

    OdpowiedzUsuń