wtorek, 19 sierpnia 2014

WAŻNE ♥

 Hej Kochane <3

Tak jak pisałam wcześniej

ROBIĘ TINYCHATA
CZYLI?
Czyli jestem na kamerce i mikrofonie i odpowiadam na Wasze pytania odnośnie ff i mnie, gadam z Wami, głupieję :D
 I BĘDĘ SPOILEROWAĆ  i zdradzać trochę co będzie się działo w opowiadaniach.

KIEDY?
Jutro, od 12:20 do kiedy nam się znudzi :D

PODAM WAM LINK NA MOIM TT @awhniallable


CO ZROBIĆ ŻEBY UCZESTNICZYĆ?
podam wam linka, wchodzicie w niego.
wyświetli się wam okienko

Możecie wejść przez fb, tt ale wygodniej dla Was będzie przez opcję GUEST
wpisujecie tylko swoją nazwę (żebym wiedziała kto to :D ) i klikacie GO.


NASTĘPNIE.
Jak wejdziecie, będę tam już ja :D 
i macie kilka opcji.
1) Chcecie mnie widzieć słyszeć, ale tylko pisać, żebym ja Was nie widziała ani nie słyszała, 
jedyne co robicie dalej to piszecie to w okienku oznaczonym na obrazku 1

2) Chcecie ze mną rozmawiać, ale nie chcecie żebym Was widziała.
Klikacie Start Broadcasting
wyskakuje Wam okienko z pozwoleniem o użycie kamerki/mikrofonu
Zaznaczacie ,,Zezwól" i ,,Zamknij"
Wybieracie opcję ,,Microphone Only" albo kamera, jak wolicie.

 Wybieracie mikrofon swojego komputera  i macie 1 opcje:
naciskacie przycisk i mówicie, albo jak na skype, mówicie i od razu słyszę


3) Widzę Was i słyszę, wtedy wybieracie na poczatku opcję swojej kamerki.
Wtedy też tylko dobieracie mikrofon Waszego komputera, opcję mówienia, GOTOWE.


TO TYLKO WYGLĄDA NA SKOMPLIKOWANE :D
Macie pytania odnośnie tego jak to uruchomić, piszcie.
Jesli będą jakieś większe problemy to po prostu uruchomię livestreama.

LINK PODAM JUTRO TUTAJ: awhniallable
jakieś problemy z tym, żeby wejść na tinychat: piszcie do mnie na tt albo w komentarzach, tam najszybciej zareaguję.




PYTANIA DO MNIE I DO FF NA KTÓRE MAM ODPOWIEDZIEĆ JUTRO PISZCIE W KOMENTARZACH POD POSTEM <3


Mam nadzieję że to sie uda i będzie fajnie i sobie pogadamy :3 
PISZCIE W RAZIE PROBLEMÓW
buziaki
awhniallable


3 komentarze:

  1. Oh, jak nic mi nie wypadnie to będę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wejść przez androida? Nie mam w tym momencie dostępu do komputera i. Nie mote zainstalować apki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na google play jest aplikacja tinychat powinno zadziałać jak ściągniesz.
    albo spróbuj otworzyć kartę i wpisz tinychat.com/geniallnie

    OdpowiedzUsuń